آتش سوزی گسترده در مشهد بیش از 2 میلیارد خسارت بر جای گذاشت+تصاویر : اخبار ...



اخبار حوادث - آتش سوزی گسترده در مشهد بیش از 2 میلیارد خسارت بر جای گذاشت+تصاویر

مدیر حوزه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش گرفتن 6 خودرو سبک وسنگین دریک پاركینگ عمومی واقع در شهرك صنعتی طرق مشهد خبر داد.

ابوالفظل تیموری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشرح  خبر فوق اظهار داشت: حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز وقوع حریق در پاركینگ( شاهرخ) واقع در شهرك صنعتی طرق به سامانه 125 اطلاع داده شد.

مدیر حوزه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: به دنبال این موضوع بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی گروه‌های اطفای حریق را از 3 ایستگاه به همراه 15 آتش نشان و 5 خودرو سنگین اطفائ حریق  به محل حادثه اعزام نمود .

تیموری تصریح کرد: در این آتش سوزی  3 تریلی و یک خودرو 206 و 405 و ال 90 دچار آتش سوزی گردیده که بین 30 تا 100 درصد خسارت دیده اند.

مدیر حوزه سه آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان كرد: در مجاورت این خودروها یك تانكر 30 هزار لیتری سوخت نیز بوده است كه با سرعت عمل واقدامات پیشگیرانه آتش‌نشانان  از سرایت حریق به آن جلوگیری می‌شود و خوشبختانه حادثه ناگواری رخ نمیدهد .

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد با انتقاد از صاحبان پارکینگ ها در این منطقه از نبود نگهبانان اموزش دیده و همچنین عدم وجود سیستم های اعلان و هشدار و اطفائ حریق در این پارکینگ های عمومی ابراز نگرانی کرد و خواستار برخورد جدی دستگاه های ذیربط با این تخلفات در این منطقه صنعتی شد.

گفتنی است این آتش سوزی بیش از 2 میلیاردوپانصد میلیون ریال خسارت برجای گذاشته است.علت وقوع این حادثه توسط یک تیم کارشناسی از سوی آتش نشانی مشهد در دست بررسی است. 

 

علت آتش سوزی برج سلمان مشهد , خسارت برج سلمان مشهد , 35 میلیارد دلار خسارت وارده داعش به عراق

 

تصاویر فوق العاده زیبای شهر مشهد , آتش سوزی گسترده در اسراییل؛ تعطیلی فرودگاه حیفا , فیلم آتش سوزی برج سلمان مشهد

 

 رنو کویید برای اولین پای به ایران گذاشت تصاویر , آتش سوزی بیمارستان ابن سینا مشهد , همسر دکتر ظریف سرش کلاه گذاشت تصاویر

 

تصاویر داخل برج سلمان مشهد , مبلغ خسارت آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر چقدر است؟ , حادثه آتش سوزی برج طاووس بزرگترین برج گیلان تصاویر

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : آتش سوزی گسترده در مشهد بیش از 2 میلیارد خسارت بر جای گذاشت+تصاویر