آتش سوزی فروشگاه پوشاک در بازار بزرگ تهران : اخبار حوادث - آتش سوزی فروشگاه ...



اخبار حوادث - آتش سوزی فروشگاه پوشاک در بازار بزرگ تهران

در این حادثه آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و با کشیدن چندین رشته لوله های آبدهی از چندین جهت آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

آتش سوزی فروشگاه پوشاک در بازار آل یاسین آتش نشانان 5 ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری 125، با تماس شاهدان حادثه آتش سوزی در پاساژ هراتی واقع در بازار آل یاسین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 4:26 بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه‌های 6، 7، 4، 1 و 67 را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

محمدتیمورخانی افسر آماده منطقه 5 عملیات در این باره اظهار داشت: در محل اعلام شده یک پاساژ دو طبقه دیده می شد که یکی از فروشگاه های دو طبقه آن که مملو از پوشاک بود به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و شعله های سرکش آتش از آن زبانه می کشید.

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان بی درنگ با قطع برق و گاز ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و با کشیدن چندین رشته لوله های آبدهی از چندین جهت آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

افسر آماده منطقه 5 خاطرنشان کرد: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و به بررسی و جستجوی احتمالی افراد در محل حادثه پرداختند که خوشبختانه هیچ فردی درون پاساژ مشاهده نشد.

گفتنی است؛ نیروهای عملیات پس از تخلیه دود و پاکسازی محل حادثه ساعت 5:25 به ماموریت خود پایان دادند. 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو : آتش سوزی فروشگاه پوشاک در بازار بزرگ تهران