آتش سوزی در صحن حرم امام علی (ع) : لحظاتی قبل بخشی از صحن در حال احداث حضرت ...


لحظاتی قبل بخشی از صحن در حال احداث حضرت فاطمه (س) حرم مطهر حضرت علی (ع) دچار حریق شد. خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام شاهدان عینی در نجف اشرف، لحظاتی قبل بخشی از صحن در حال احداث حضرت فاطمة الزهرا (س) حرم مطهر امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) دچار حریق شد.

این آتش سوزی در انبار فرش صحن جدید حضرت علی (ع) رخ داده و مأموران آتش نشانی نجف بلا فاصله برای اطفای حریق وارد عمل شدند.

هنوز از علت بروز این حادثه اطلاعی در دست نیست.



وضعیت زائران نجف پس از آتش سوزی

باشگاه خبرنگاران جوان: محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت  گفت: در صحن حضرت زهرا(س)که در حال ساخت است یک انبار حاوی یونولیت آتش گرفت که این حرق حدود چهار ساعت طول کشید.

وی در ادامه افزود: این حریق در محل تردد زائران نبوده است و همه زائران در سلامت کامل به سر می برند.



عکس: آتش سوزی در صحن جدید نجف

پایگاه خبری انتخاب: انبار فرش حرم امام علی (ع) در صحن حضرت زهرا دچار حریق شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایران گفت: آتش سوزی نزدیک حرم حضرت علی (ع) در نجف خسارت جانی و مالی نداشته و هم اکنون این آتش که دود زیاد آن شهر نجف را دربرگرفته بود، خاموش شده است.



آتش سوزی بازار گل امام رضا , امام رضا , امام حسین



منشاء حریق در صحن حرم امیرالمومنین +عکس

مشرق: بخشی از مصالح ساختمانی و عایق بندی در بناهای درحال احداث در جوار حرم مطهر علوی دچار حریق شده که دود ناشی از آن در فضای شهر نجف اشرف منتشر شده است.

(ظهر امروز) همزمان با برگزاری مراسم سنتی سوگواری که عزاداران طی آن مشعلهای روشن را به دست می گیرند، در اثر بی احتیاطی آتش به مصالح ساختمانی و تعدادی از عایقهای دپو شده طرح توسعه حرم مطهر علوی سرایت کرده و سبب حریق می شود.

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی در برنداشته و در حال اطفاء حریق می باشد.

به اطلاع می رساند حریق مزبور به طور کامل اطفاء شده و این حادثه بدون هرگونه تلفات جانی خاتمه یافته است.


شهادت امام رضا , امام زمان , حرم امام رضا

فرودگاه امام , امام خمینی , دانشگاه امام صادق


ویدیو : آتش سوزی در صحن حرم امام علی (ع)