آتش زدن همسر صیغه ای توسط شوهر : والدین یاسمن با مراجعه به پلیس عنوان كردند ...


والدین یاسمن با مراجعه به پلیس عنوان كردند فرزندشان به طرز مشكوكی گم شده است و هیچ كس از او خبری ندارد. كارآگاهان درباره سرنوشت این زن تحقیقاتی را انجام دادند ولی ردی از یاسمن پیدا نكردند. مردی كه همسر صیغه‌ای خودش را به علت اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و جنازه او را به آتش كشیده بود جرمش را گردن گرفت.

این پرونده اوایل سال جاری تحت عنوان مفقود شدن زنی به نام یاسمن در پلیس آگاهی گچساران گشوده شد.

 والدین یاسمن با مراجعه به پلیس عنوان كردند فرزندشان به طرز مشكوكی گم شده است و هیچ كس از او خبری ندارد. كارآگاهان درباره سرنوشت این زن تحقیقاتی را انجام دادند ولی ردی از یاسمن پیدا نكردند.

 درحالی‌كه تلاش‌ها در این زمینه ادامه داشت به ماموران پلیس آگاهی شهرستان فسا خبر دادند جنازه سوخته زنی را در منطقه‌ای بیابانی پیدا كرده‌اند. كارآگاهان پس از حضور در محل حادثه با جسدی سوخته مواجه شدند.

مقتول هیچ مدرك شناسایی همراه نداشت و شناسایی كردن او در گام اول ممكن نبود. به همین دلیل، جنازه به پزشكی قانونی رفت و كارآگاهان با بررسی پرونده افراد مفقودشده به این نتیجه رسیدند كه گم شدن زنی از اهالی فسا با مشخصات مقتول گزارش نشده است. آنها در جست‌وجوهای خود با پرونده یاسمن مواجه شدند و موضوع را به همكاران‌شان در گچساران اطلاع دادند.

به این ترتیب، خانواده زن مفقودشده به پزشكی قانونی فسا رفتند و بعد از رویت پیكر زن ناشناس تایید كردند جسد متعلق به یاسمن است. با رازگشایی از سرنوشت زن جوان تحقیقات پیرامون این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و كارآگاهان با تجسس در زندگی خصوصی مقتول پی بردند وی با مردی ازدواج موقت كرده بود و از مدت‌ها قبل با وی زندگی می‌كرد.

از آنجا كه این مرد گم شدن زنش را به پلیس خبر نداده بود و علاوه بر این، ظاهر جسد نشان می‌داد وی در محلی مسقف از پادرآمده است این مرد كه صابر نام دارد مظنون اصلی پرونده شناخته شد.

صابر بعد از بازداشت اتهام قتل را انكار كرد. در همین زمان پزشكی قانونی طی نامه‌ای به كارآگاهان جنایی اعلام كرد یاسمن بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن و خفگی جان باخته است. صابر بعد از مدتی مقاومت بالاخره تسلیم شد و به كشتن همسر صیغه‌ای خودش اقرار كرد. او گفت:

«من آشپز هستم و حدود پنج سال قبل در محل كارم با یاسمن كه مرتب به آنجا رفت‌وآمد داشت آشنا شدم و با او ارتباط پنهانی برقرار كردم. چون متاهل بودم نمی‌توانستم با وی ازدواج كنم اما بعد از گذشت مدتی از شروع رابطه‌مان به دلیل علاقه زیادی كه به او پیدا كرده بودم پیشنهاد دادم عقد موقت شویم، یاسمن هم قبول كرد.

 بعد از آن بدون اینكه همسرم متوجه شود هرازگاهی به خانه یاسمن می‌رفتم تا اینكه بالاخره زنم از موضوع مطلع شد.»

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «فاش شدن ازدواج موقت من باعث شد با همسرم به شدت دچار اختلاف شوم. از طرفی نمی‌توانستم یاسمن را فراموش كنم و از سوی دیگر زنم راضی به تحمل هوو نبود، برای همین در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و همسرم را ترك كردم و از آن به بعد با یاسمن زندگی می‌كردم. ما چهار سال با هم زندگی كردیم و در این مدت من هیچ خبری از همسر خودم نگرفتم و به منزل‌مان نرفتم.

بعد از چهار سال بالاخره بر سر مسایل مختلف بین من و یاسمن اختلاف پیش آمد و همین باعث شد هرازگاهی با هم مشاجره كنیم. این روال ادامه داشت تا اینكه روز حادثه دوباره با هم دعوا كردیم و من درحالی‌كه به شدت عصبانی شده بودم او را خفه كردم. بعد از قتل وقتی به خودم آمدم به‌شدت پشیمان شدم.

 از طرفی نمی‌دانستم با جسد چه كنم، برای همین با همسرم تماس گرفتم و به او گفتم چه اتفاقی افتاده است او هم پیشنهاد داد جنازه را به فسا ببریم. برای این كار از همسرم و دو برادرش كمك گرفتم و بعد از بردن جسد به منطقه‌ای بیابانی و كم‌رفت‌وآمد آن را با استفاده از بنزین به آتش كشیدیم.»

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات همسر صابر و دو برادرزن او را نیز بازداشت كردند. زن جوان با انكار مشاركت در این ماجرا گفت: «شوهرم به خاطر یاسمن از چهار سال قبل من را ترك كرد و در این مدت هیچ خبری از او نداشتم و در این قتل هم كاملا بی‌گناه هستم.»

دو برادر این زن نیز در بازجویی‌ها همكاری با صابر را انكار كردند. چهار متهم پرونده در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد.

منبع: شرق


ویدیو : آتش زدن همسر صیغه ای توسط شوهر