آبی‌ها بدون اجازه وارد خانه جاسم کرار شده‌اند؟ + توافقنامه : بنا بر ادعاهای ...



جاسم کرار , کرار جاسم , ازدواج دختر بدون اجازه پدر

بنا بر ادعاهای مطرح شده از سوی جاسم کرار، استقلالی‌ها در موضوع ورود به منزلش مرتکب تخلف شده‌اند. اگر این ادعای کرار صحت داشته باشد می‌تواند مشکلات حقوقی برای استقلال ایجاد کند.

 جاسم کرار در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرده و در آن ادعا کرده است: «باشگاه استقلال، خانه و ماشین من را به سرقت بردند. آقای افشارزاده، آیا شما این کار را تأیید می‌کنید که خانه من که در آن تمام وسایل شخصی‌ و خانواده‌ام، لباس و طلا و 50 هزار دلار پول، کارت‌های بانکی و آیپدهای فرزندانم در آنجا بوده، به سرقت برود و هیچ اثری از آن نباشد؟ آیا این درست است که باشگاه بدون اجازه بنده شخص دیگری را در منزلم من جایگزین کند؟ در صورتی که تا الان که بیشتر از یک ماه می‌گذرد هنوز پول سال گذشته و مالیاتی که توافق و تعهد کرده بودند، پرداخت نشده و در صورت پرداخت پول به بنده، باید خانه را تحویل بدهم. متأسفانه هیچ کدام از تعهداتی که به من داشتند عملی نشده و علاوه بر آن خانه و ماشین من را به سرقت برده‌اند. از آقای افشارزاده انتظار دارم پیگیر این موضوع باشد. بنده می‌تونستم با شکایت به فیفا تمام حق و حقوق خودم را بدست بیاورم اما به باشکاه استقلال احترام گذاشتم و انتظار داشتم آنها هم به من احترام بگذارند و به تعهدات خود عمل کنند. امروز از طریق وکیل حقوقی و مدیر برنامه‌ام شکایتی تنظیم کرده‌ام و از طریق مراجع قانونی حقم را تمام و کمال خواهم گرفت».

برنامه بدنسازی در خانه بدون وسیله , صیغه بدون اجازه پدر , زن بدون اجازه شوهر


او همچنین با انتشار مفاد توافق نامه‌اش با استقلالی‌ها این ماجرا را وارد فاز تازه‌ای کرد.

بدنسازی در خانه بدون وسیله , حکم زیارت بدون اجازه , کم کردن گرافیک بازی بدون وارد شدن


 این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که افشارزاده در 25 آذرماه در مصاحبه‌ای با ایسنا مدعی شده بود که کرار با توافق کامل از استقلال جدا شده است. او افزوده بود: "توافق ما به این شکل بود که 117 میلیون مالیات کرار و به اضافه حدود 250 میلیون تومان که به خودش داده بودیم تا این بازیکن از جمع ما جدا شود".

اگر ماجرا همانی باشد که کرار مدعی شده، باشگاه استقلال با وجود یک بند در قرارداد جدایی این بازیکن که مهلت یک هفته‌ای به کرار داده تا منزلش را به استقلالی‌ها تحویل دهد با ورود به منزل بدون اطلاع کرار مرتکب تخلف شده است، چراکه باشگاه بدون حکم قضایی (دستور یا حکم تخلیه) وارد منزل کرار شده‌اند.

با این‌حال باید منتظر ماند و واکنش باشگاه استقلال را دید تا صحت ادعای کرار مشخص شود.

 

  اخبار  ورزشی  - ایسنا 


ویدیو : آبی‌ها بدون اجازه وارد خانه جاسم کرار شده‌اند؟ + توافقنامه