آبیدال هم از بازیهای ملی خداحافظی کرد : مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه در سن 34 ...


مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه در سن 34 سالگی از بازیهای ملی خداحافظی کرد. او می‌گوید قرار نداشتن در فهرست دشام برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل دلیل اصلی این خداحافظی او بوده است. خبرگزاری ایسنا: بعد از جام جهانی 2014 بازیکنان زیادی از بازیهای ملی خداحافظی کردند. اریک آبیدال، مدافع سابق بارسلونا هم به جمع ستاره‌هایی پیوست که از بازیهای ملی خداحافظی کردند.

آبیدال 34 ساله در گفت‌وگویی رادیویی گفت: تصمیم نهایی خود را گرفتم. امروز برای همیشه اعلام می‌کنم که دیگر نمی‌خواهم پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه را بر تن کنم. این تصمیم نهایی من است و برگشتی در آن وجود ندارد. باید اعتراف کنم که قرار نگرفتن در فهرست تیم ملی فوتبال فرانسه برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل سهم بسزایی در این تصمیم من داشت. دشام قبل از آغاز جام جهانی با من تماس گرفت و گفت که در فهرست او جایی ندارم. همین موضوع باعث شد تا به خداحافظی فکر کنم و در نهایت تصمیم گرفتم که برای همیشه از بازیهای ملی خداحافظی کنم.

اکنون آبیدال 34 ساله برای المپیاکوس یونان بازی می‌کند. او سابقه حضور در بارسلونا و موناکو را دارد. آبیدال در بارسلونا موفق شد افتخارات بسیاری را به دست آورد اما سرطان کبد او باعث شد تا آبی-اناریها قراردادش را تمدید نکنند که این باعث ناراحتی و خشم این بازیکن فرانسوی شد. او 67 بار پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه را بر تن کرده است.

آبیدال تنها بازیکن فرانسوی نیست که بعد از جام جهانی 2014 از بازیهای ملی خداحافظی می کند. پیش از این هم فرانک ریبری و سمیر نصری از بازیهای ملی خداحافظی کردند.


ویدیو : آبیدال هم از بازیهای ملی خداحافظی کرد