آبیدال: مجبورم کردند که بروم : ستاره فرانسوی سابق بارسلونا به انتقاد از راسل ...


ستاره فرانسوی سابق بارسلونا به انتقاد از راسل پرداخت و او را دلیل اصلی جدایی‌اش از آبی-اناری‌ها دانست. آبیدال به سران بارسلونا توصیه کرد که به هر قیمتی که شده پدرو را حفظ کنند. خبرگزاری ایسنا: از جدایی اریک آبیدال از بارسلونا دو سال می گذرد اما این بازیکن فرانسوی علاقه دارد تا ناگفته‌های جدایی خود را بیان کند.

او در گفت و گویی که با روزنامه مارکا داشت تاکید کرد که با ناراحتی از بارسلونا جدا شد. او گفت: اصلا دوست نداشتم از بارسلونا جدا بشوم. روزهای سختی را پشت سرگذاشته بودم و دوست داشتم تا برای تیم محبوبم بازی بکنم اما آنها اجازه ندادند. ساندرو راسل رئیس آن زمان بارسلونا به وعده‌های خود عمل نکرد و به همین خاطر هم من مجبور شدم که از این تیم بروم.

یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی او از بارسلونا زیاد است پدرو رودریگز است. این مهاجم سرشناس با وجود بازیکنان سرشناسی که در خط حمله بارسلونا بازی می‌کنند کمتر فرصت بازی به او می رسد و همین باعث شده است تا به جدایی از آبی-اناریها فکر کند.

آبیدال از سران بارسلونا خواست تا اجازه جدایی را به پدرو ندهند. او گفت: من پدرو را از نزدیک می شناسم. او بازیکن بسیار خوبی است و کاملا مناسب سبک بازی بارسلونا. نباید اجازه داد تا این ستاره راهی تیم دیگری شود. پدرو می خواهد که در بارسلونا فرصت بازی بیشتری به او برسد و این کاملا طبیعی است. اگر لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شود اجازه نخواهیم داد تا پدرو راهی تیم دیگری شود.

چلسی جدی ترین مشتری پدرو است و این احتمال بسیار زیاد است که او هم مانند فابرگاس راهی این تیم انگلیسی شود.


ویدیو : آبیدال: مجبورم کردند که بروم